Hľadáme PARTNEROV Affiliate ANGLICKY FANTASTICKY On-line video kurz Interaktívny. 8týždňov Hypnoticky a natrvalo !

20.03.2015 19:21

Dobrý deň vážení kolegovia,

pripravil som pre vás informácie, ktoré vás budú určite zaujímať a ktoré vám možno vyrazia

dych. Reálne čísla, ktoré predčili všetko co som doposiaľ zažil.

Aké bolo leto? Ja som si krásne odpočinul. Libor tiež a preto za týždeň (24. marca) otvára znovu

svoj kurz výuky angličtiny Anglicky fantasticky. V minulom roku do neho vstúpilo cez 900

ľudí a za uplynulých 8 mesiacov mu chodí desiatky (možno už i stovky) dotazov, či  znovu

neotvorý, že im ho odporúčila známa, či kamarát a moc im s angličtinou pomohli.

Prečo ma to tak potěšilo? Pretože ako som už naznačil, tak to bola jedna z najlepších kampaní,

ktorých som sa mohol zúčastniť. Tak báječnú odozvu nemal zatiaľ  žiaden iný On-line video-kurz.

Posúďte sami. 8 z 9 ľudí dalo like, že sa im kurz páči. 10 % z návštevníkov, ktorí videli videá

zdarma, si kurz skutočne objednalo.

A prečo by to malo zajímať vás ?  Znamená to pre vás vysoké provízie. Keď som si spočítal, koľko

ľudí priviedli partneri a koľko si zarobili, vyšlo mi 1,85 € z každého návštevníka !   Nie zo

zákazníka, ale z návštevníka !   Pokiaľ poslali 1.000 ľudí, tak si zarobili viac ako  1850,-€. To je pecka !

Koncom marca budete mať túto příležitosť i Vy. I Vy budete môcť využiť nesmierných kvalit

produktu, ktorý Libor Činka vytvoril. Jediné čo pe to musíte urobiť je, odpovedať mi na tento email,

či chcete Zarobiť. Stačí, keď mi napíšete jednu vetu "Áno idem do toho!", alebo nejakú podobnú

myšlienku, ktorá sa vám po prečítaní predchádzajúcich riadkov preháňajú v hlave.

Poznačte si do kalendára dátum 24. 3. a popremýšľajte, kto vo vašom okolí zápasí s

angličtinou. Komu by ste tento kurz odporúčili ? Napíšte si tieto mená do bloku vedľa počítača,

budú sa vám za týždeň veľmi hodiť.

Podívajte sa do priloženého PDF, kde som spísal najdôležitejšie informácie z minulej kampane.

Ľúbia sa Vám ?

Idete do toho so mnou ?

Pokiaľ budete mať akékoľvek otázky, alebo budete potrebovať poradiť, tak

sa môžete kedy-koľvek obrátiť na mňa, +421 919 036 153

Teším sa na spoluprácu – prajem krásny deň        Michal ŠVEC

 

AF - O PDF 2015.pdf (2196061)