Liborov návrat z MEXIKA a LAS WEGAS - DAVIDA COPPERFIELDA

11.11.2015 20:45

Info e~mail od Libora po návrate z MEXIKA:l

https://anglickyfantasticky.cz/blondynky?a_box=rbezwvct


ešte raz Odkaz na objednávku KNIHA ZDARMA   ~   klikni   Tu:  

                                                                                                                                                                            https://anglickyfantasticky.cz/blondynky?a_box=rbezwvct


Cit. e-mail :  ,, Hezký den či večer, Vám 

a dalším odběratelům informací - 
Průvodce úspěchem. 

SPLNIL jsem si v těchto dnech
 v Las Vegas nejeden SEN. 

Zažil jsem skvělé SHOW krále kouzel
 Davida Copperfielda a letěl helikoptérou
 nad Grand CANyonem. 
(což mnozí na mém Facebooku už zaznamenali)

Vím, co mi přineslo, MOCI se učit
 od nejlepších. Mnoho inspirace a 
špičkového poznání, které z Vás
může udělat "kouzelníky" v mnoha
 oblastech života, je v mých
 e-programech a protože mám
 "GRAND" radost, 
tak jsem na cca 24 hodin
 (přes můj nyní zaoceánský tým) 
a ZÍSKÁTE JI tak, že do pole SLEVOVÝ KUPÓN 
v objednávce napíšete RADOSTZVEGAS.

Platnost slevy je ode dneška 11.11. 
do zítřejší půlnoci 12.11. 

Hodně úspěchu Vám přeje 

Libor Činka 

kouč, hypnoterapeut "