o KNIHE GRAMATIKY BEZBOLESTNE. .3 000 Kníh .za 11 dní Vypredané

07.11.2015 16:57
Phttps://anglickyfantasticky.cz/blondynky?a_box=mp67auz8
  1.  písmen

a učivo zajímavé např. pro modelky či hokejisty, jak uvádíte, se lépe pamatuje a pamatuje se trvale.  Výborná je pomůcka dotazování. 
Největšhttps://anglickyfantasticky.cz/blondynky?a_box=mp67auz8m přínosem této eknihy je její praktické rozčlenění do souvisejících celků, systematicky barevné zvýraznění ................... 
(minulý černě, předpřítomný fialově, přítomný červeně, budoucí čas will modře ... přípony, předpony, číslovky atd.), různá veliost písma, která zpřehledňuje a zavádí trochu do 3D prostoru. 
Souhlasím s Vámi a s J. A. Komenským, že učení má být hravé a názorné, protože dlouhá nesrozumitelná pravidla gramatiky si každý zapamatuje ztěží a ne trvale. 
s pozdravem
Kateřina Škodová
(Učí angličtinu na střední škole)

 
 https://anglickyfantasticky.cz/blondynky?a_box=mp67auz8 
Proč dělá výslovnost při hláskování problémy? 
...
Opět za to mohou tvůrci učebnic, protože nejsou schopni vytvořit užitečné materiály. Možná by Vás překvapilo, jak lidé neumí například spelovat ani po měsících a letech učení. 
Myslíte si, že kritizuji autory učebnic a učitele bezdůvodně? Tak si promyslete následující, odhalíte, zda mají pravdu oni anebo já. 
Určitě jste se setkali s obrázkovými abecedami, kde je u písmenka "A" namalováno jablko "Apple" u "B" je "banana", u "C" je kočka = cat atd.
Zdá se, že je vše v pořádku, že? 
Nikoliv. V tomto směru se inteligence tvůrců abeced opět projevuje jen málo.
K čemu Vám je "apple", když "a" se při hláskování vyslovuje "ej"?
K čemu Vám je "banana", když "b" se vyslovuje ""? 
K čemu Vám je "cat", když výslovnost "c" je ""? 
Nedomyšlenost tvůrců anebo bezduché kopírování učebnic...? 

Konec ukázky .......... V eknize následuje zábavný příběh, který zajistí snadné zapamatování správné výslovnosti.


 
 

Velmi mne zaujala grafika a způsob "přípravy" na předkládanou látku. Předkládané učivo mne vůbec nestresovalo, ale naopak ve mně vzbuzovalo zvědavost a zájem si látku přečíst 
a pochopit. Výuka nepravidelných sloves společně se slovesem have je výborná. Učení přídavných jmen současně s protiklady je skvělá věc.

Tabulka s gramatikou časů je tak jednoduchá, že jsem se až divil, co jsem se to vlastně dříve učil. Velice snadno jsem si osvětlil problémy gramatiky 
u předpřítomného času, nepravidelných sloves 
a "vůbec". Vaše výuka anglické gramatiky je něco jiného a hlavně z ní člověk nemá strach. 
Děkuji
Zdeněk Mareš

 
Reference se vztahují k elektronické verzi 
tj. eknize AGB podle níž byla tištěná kniha vytvořena.
 

AGB je opravdu až dech beroucí. Učím se anglicky už 12 let a nikdy mě nenapadlo spojovat angličtinu se známými českými slovy. Při čtení paměťových pomůcek na téma kladení otázek v angličtině a které si hned zapamatovávám hlásím "tak to je mazec". Čtení je zajímavé a jde rychle až ztrácíte pojem 
o čase. Ekniha je jednoduše a uceleně podána, neprocházíme suchý text, ale čteme zajímavé informace s již skrytě zakomponovanými slovními spojeními a gramatikou. Pro mě to bylo příjemné zopakování veškeré gramatiky se kterou jsem ve škole mnoho let setkával. Já sám s gramatikou mám problémy, ale s takto podanou gramatikou jsem se nesetkal a ve škole ani asi nesetkám(e). 
K pochopení textu mi pomáhala přirovnání a příběhy, které jsem prožíval a představoval si. Systém zvýraznění v AGB pomáhá myslet a uvažovat úplně jinak, než jste byli zvyklí a do té doby uvažovali 
a chápali. Tyto všechny zmiňované prvky Vám pomáhají a nabízejí odlišný pohled k pochopení 
a zamyšlení. Způsob, kterým AGB vysvětluje gramatiku je opravdu jednoduší a lépe stravitelný, než jste se mohli setkat v učebnicích angličtiny. 
A když zjistíte, že v textu je uvedeno to nejdůležitější co potřebujete může jen jásat, protože jinde takto uvedené informace budete jen těžko někde hledat. Eknihu AGB jsem četl s nadšením 
a zájmem co přijde nového. 
Jirka

 
 

ABG jsem prolétl během dvou týdnů několikrát. 
Já jsem prostě zábavností a efektivností poskytovaných informací skutečně nadšený. 
Sice většinu uváděných zákonitostí znám, ale kdybych se je měl učit znova, nebo je někomu vysvětlovat, tak je to velice lehké. Sáhnu po této elektronické knize. ...

Fiala J.

 
 
 

Vážený pane.
Vaši činnost sleduji již několik let a neustále mne překvapujete. Hlavně tím, jak dokážete najít a pojmenovat problém a následně ukážete velmi srozumitelně jeho řešení.
   Četl jsem Vaši eKnihu. Jsem z vašeho přístupu přímo nadšen. Třeba vysvětlení časů. 
Jsem zastáncem logického myšlení a stále jsem nemohl nějak "strávit" metody vysvětlování 
této problematiky v kurzech, 
v knihách pro samouky. Hledal jsem v tom zákonitosti, ale neuspěl jsem. 
A pak přišla vaše eKniha a je po problému. 
   Velmi se mi líbí Váš přístup k "boření" mýtů, věcí zaběhlých ( v parafrázi tak to dělal můj děd, tak to dělal můj otec a tak to tedy budu dělat i já). To, že to dělají 
ostatní, ještě nemusí znamenat, že je to nejlepší. 
A Vy o tom dokážete přesvědčit.

Jan Navrátil - Praha

 
 https://anglickyfantasticky.cz/blondynky?a_box=mp67auz8

Celá AGB mne velice potěšila. Před tím než se mi dostala do rukou, jsem ze zkušenosti s eknihami (Superpaměť 2, Autohypnóza pro snadné studium, Bleskové studium a čtení, Psychologie vlivu a magie úspěchu + ochutnávky z MAE) od Libora Činky ani neočekával suché teorie a poučky z gramatiky.

Ale toto jsem nečekal. Autorovi se povedlo velice trefně a osobitě převést nezáživnou a těžce vykládanou a chápanou gramatiku do čtivé a srozumitelné podoby. Forma výuky, kde se v příběhu učitelem stáváte vy, když začínáte jakoby vyučovat angličtinu hokejisty spolu s modelkami a tím se vám angličtina dostává pod kůži mnohem rychleji. Funguje to jako škola hrou (ne jako zažitá výuka angličtiny: "strana 46, cvičení 3b"). Velice působivé jsou neustále se prolínající české a anglické výrazy, kde v jedné chvíli zjistíte, že jste se během pár minut čtení naučili nebo poznali více nových slov než za hodinu klasické výuky. Vtipné pojetí, celé zpracování, které neustále udržuje vaši pozornost a stává se lehce pochopitelné pro mozek. Oproti klasickým učebnicím, které nemají s výukou podle pravidel mozku nic společného je to jako když se poprvé objevila barevná televize (úplně jiná dimenze, vidíte najednou úplně jinou angličtinu - jednodušší, stravitelnější a zábavnou).

Knihu mohu jedině doporučit, zjistíte, že tak obávaná gramatika, pokud je podaná tou správnou formou (což se Liborovi Činkovi povedlo na 1), může být zábavná a prostě easy.

Michal Bělohlav