ŽIVÉ Vysielanie PRELOŽENÉ na 28.5.2015 Štvrtok

28.05.2015 01:20

„Pochopia ma? Neodsúdia?"
Trasenie rúk, srdce bilo ako zvon...
Aj takéto myšlienky a pocity som mal,
keď som išiel prvýkrát verejne oznámiť
ľuďom, čomu sa venujem. Áno, mal
som obavu, či ma okolie prijme. Avšak
v duši som cítil, že práve osobnostným
rozvojom dokážem pomôcť tisíckam ľudí.
 

Že to má zmysel. Hlboký význam. 

                                                                                                                                                                                                                Hodnotí aj ANDY WINSON takto 


,,Tak som vystúpil z radu. S presvedčením,
že „to dám" som sa odklonil od šedého
priemeru. A čo bolo vtedy ešte dôležité... 
Rozhodol som sa, že sa stanem LÍDROM
vo svojom odbore.

Prečo? Aby som mohol svoje znalosti
posúvať ďalej a pomáhať ľuďom meniť ich
životy k lepšiemu.
Dni a noci ubiehali... Moje ciele sa postupne
začali napĺňať. Učil som sa od najlepších,
z rôznych kútov sveta...

Neustále som sa snažil napredovať.
Odmena sa objavila... A poviem Vám,
že to stálo za to.
Počas jedného roka som dokázal zo svojho
mena vybudovať značku.
Moje meno ZAČALO BYŤ VIDIEŤ.

Akadémia ANDYHO WINSONA

Dnes už viem, že pustiť sa do toho,
bolo moje najlepšie životné rozhodnutie.
Opustiť zabehnuté koľaje
 

a NECHAŤ SVOJU ZNAČKU ŽIARIŤ je
jediná CESTA K ÚSPECHU!


Je to FAKT. Funguje to. Ak chcete
v dnešnom svete uspieť, ľudia o Vás
musia počuť a musíte im byť na očiach.


Vaše meno sa musí stať značkou, ktorá
ľudí priťahuje. Iba tak máte šancu získavať
24 hodín denne nové príležitosti a samozrejme
aj PENIAZE. No a práve preto Vás pozývam
na jedinečné živé vysielanie s názvom
NAVŽDY ZNAČKOU, ktoré sa uskutoční
už DNES v stredu 27. 5. 2015 o 20:00.

Získate tu ZDARMA konkrétny plán,
ako vytvoriť z Vášho mena značku, ktorá bude
zarábať peniaze. Toto online vysielanie bude
zároveň aj záverečným súbojom vo vzdelávacej
reality show Pekelná značka.

Okrem vyhlásenia výsledkov Vás počas
živého vysielania čaká aj odkrytie TOHTO:

- Presný postup, ako Tomáš Lukavec vďaka
budovaniu svojej značky počas 30 dní získal
komunitu 30 000 ľudí a zároveň zarobil
neuveriteľných 4,8 miliónov českých korún.


5 praktických krokov, ako pri budovaní
značky postupovať v praxi a vďaka tomu sa
stať uznávanou osobnosťou vo svojom odbore.

Otvorený návod, ako môžete zo stavu,
kde ste teraz počas 1 roka vybudovať značku,
ktorá sa stane POJMOM. 

REZERVUJTE  si preto SVOJE MIESTO na ŽIVOM VYSIELANÍ 

dnes  28.5.2015  O 20:00 hod.   práve  TERAZ  a  TU  :  
Okrem vyhlásenia výsledkov vzdelávacej
online SHOW Pekelná značka sa počas 45 minút
dozviete praktické rady, ako VAŠU ZNAČKU
POSTAVIŤ NA NOHY! Určite si miesto rezervujte,
z vlastnej skúsenosti viem, že pochopiť, ako 
budovať svoju osobnú značku je pre úspech
kľúčové.

PS1: Počas registrácie na živom vysielaní sa môžete
zapojiť aj do súťaže o iPhone 6. Tipnite si,
kto vyhrá Pekelnú značku a možno vyhráte práve Vy.